< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog koji govori o mom zanimljivom zivotu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SVe i svašta... =)

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17

utorak, 04.09.2007.

UFFF PRVI DAN SKOLE!!!!!!!

joj pocela je skola!!!!!ja idem s matejom u skolu tj. u razred!!!!!ja i on smo se pomirili!!!!i rijesili sve!!!!!ali sad smo samo prijatelji!!!!!
u razredu imamo blizance!bas su fora!!!!i jedna kuja ide samnom u razred!!!!!zove se liridona!!!!prvo se prijeti da ce nas isprebijat a kad sem ju ja jucer pitala kaj ona
sere kuja je svu krivicu perbacila na svoje best frendice mislim stvarno moras biti picka da to kazes!!!!!!i kao ona nista nezna!!!!daj ajde!!!!ali ako mene ili mateu krivo pogleda lose joj se pise!!!!!danas smo ja i matej otisli u skolu ali nismo je imali koje smo mi budale mislim stvarno!!!a imali smo praksu!!!!!sjeli smo ispred skole i zapalili!!!!a on nade 30 kuna ispred skole!!!!uf koja sreca!!!!nakon toga smo sjeli u tramvaj i otisli do autobusnog!!!!!kupiti neke bocice ma kaj ja znam sta je to!!!!poslije toga smo otisli nesto pojest i svatko doma!!!!matea vidis da nije tako strasno u skoli!!!!!ako te bude netko zajebavao samo mene pozovi i rijesit cu to na svoj nacin!!!!burninmadmadpuknucu
Image Hosted by ImageShack.us

i fakat ste bezobrazni ja vama komentiram a komentare imam samo od jedne osobe mislim stvarno!!!!burninmadheadbangmad
puno pozdrava saljem toj osobi koja mi je ostavila 51 komentar na proslim postu!!!!!!tj.matteu!!!!!pozzz!!!!njamiwavemah
sad cu bas vidjet tko ce me se sjetit i ostavit mi koji komentar!!!!idem ja sad
pozz!!!!!matea puno srece i zovi me ako ti nesto zatreba!!!!!!uvijek cu bit uz tebe!!!!!
vidimo se¨!!!!!!ciao!!!!kisssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cerekfinokissthumbupwavemaheek
Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 269| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.