xXx...! KNow THaT ! aM NoT HoT BuT ! wiLL PReTeN THaT ! aM...xXx

srijeda, 13.06.2007.

eWO OpET sThAfETa......mOa AbEcHeDa....hihi....

aLoOoOoOoOoo LudOvI moI........fAlA nA koMeNtArIMa.....smijehsmijeh
eWo Ja DoBiLa NeKu aBeCeDu Od MOe smokvice....:)......I poStO daVnOo NIsaN pIsaLa POsT ,Pa cU oNda NaPIsaT oVu ABcDu.........HIHI....
AJ Ewo.......
---------------------------------------------------------------------------
A-alate....tu rić kazem svaki dan po pesto puta.......
B-bog
C-cristiano ronaldo!!!........kisskisskiss
Č-čokolada.....mmm........
D-dupin.....moa naj životina......misin jedna od naj....hehe
E-egipat.....zemlja koju bi tila posjetit......
F-fićo.......moe naj draze auto........hahahahah
G-gumica za brisanje......ja uvik nesto brišem....bwahahahahahahaha
H-hahahahahahahahahaha...........
LJ-ljubav
I-isus
J-jebate......to uvik govorim......hihi......
K-krevet.............lolin pajkit..........
L-latica......hihihi.....kolko god ja mislila da e moe ime glupo
to je ipak moje ime i ja ga volim!!!!!smijehsmijehsmijehsmijeh
M-metković.....ja sam inaće prava metkovka jer mi je otac iz mtk-a....pa
N-nean pojma.......to uvik govorim......pa i sad
stvarno nean pojma sta bi napisala za N!!!!!!!
O-optimista......inaće ja sam veliki optimista.....meni nikad nije swe crnoo
P-pusssssssa........moja najdraža rić.........
R-RrRrRrRrRrRr........kad sam ljuta biži ća.......hehehe
S-smijeh.........to je najljepša stvar za mene.....jer tvoj osmjeh
paše swima ćak i onima koji te nevole!!!!....upamti!!!!!
Š-.....ah,evo i to slovo......to wam nemogu reć.....to slovo nikad neću zaboravit misin ne slovo nego nešto što poćinje tim slovom.......hehe....
T-traćanje.......to je nesto za mene naj gore u životu.....bolje mi je
laganje od toga,jer traćanje stvarno mrzin!!!!!!!!
U-uf.........ode ima tako kompliciranih slova.......
V-votka.....hahahahahahahahahah
Z-zajebancija......obozavam se zajebavati.....a ko nevoli.....hehe....
Ž-život!!!
---------------------------------------------------------
eTo WAm MOe AbEceDe........MalO e GlUpA
Al štA ćEš....Na MeNe.........hihihihii...........nutnutnut
misin za neka slova ima dosta stvari,pa.....
--------------------------------------------
stafetu predajem:
MoJoJ MiJicI....
ivonici_from_blatine
zRiNi
marini_from_visoka
LuDE s BaChA
petri_from_mtk
treshnjici
coni
vladi i rajku_from_mtk


eTo LjuDi MOi........SWe WAS jA lIPo PuSsSsSsSsAm!!!!!!!
kisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskiss
by:MaLa_LaTo_frOm_bAcHe!!!

- 15:04 - Komentari (325) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0p!$ bŁj0g@=D

JiNk0wiii=D

.....xxx.....