xXx...! KNow THaT ! aM NoT HoT BuT ! wiLL PReTeN THaT ! aM...xXx

ponedjeljak, 26.03.2007.

....bLa,bLA,BlA.......

ewO dAnAS mI jE sUniLO dA nApIsEn PoSt.......yesyesyesyes
NeZaM zAsTo InAce Ja RiJEtKO pISEn POsTeVe,.....
aL kAd Ih PIseM pISEm Ih RaDI rEda I nA nAgOvAraNja......madmad..hihi
dAnAS ćU wAn PiSaT o NeKIm ZaNiMLjiVoStIma I ćUdIma
OvOg SvItA.............ludludludludludludludlud...............
kOd MeNe NIsTa NowOg..........sKOla,.....U pETaK sMO bIli
U kiNU gLedAt "RoKy BalBoA"........Pa FiLM jE bIa Ok!!!.....rolleyes
u SuBotU saM BIla HiPi......uJUtRo SAn IsLa U gRaD,SA mArOn I klArOm
pOSli Smo IsLi U klAre nA rUcAk......njaminjaminjaminjami......
jEr NJeNa MaTeR RadI pRE dObrE lAzAnjE.......a Ja Ih ObOzAvAn......njami
pA smO poSli BiLI nA tRstEnIKu U mAre............BilI wAni I tAkO......
OnDA jE klAra IsLa DoMA a Ja OsTaLa SpAvAt U mArE.......yesyesyes
bILO jE sUpErRrR........mi bILi u 2 sATa tILi JeSt......a PrObUdIa SE njEn
oTaC i PoTiRA nAS u KrEvEt.......aL sMO mI istO pRiCaLi....partypartypartypartypartypartypartypartyparty
u NeDilJU saM moRaLa StREbAt.....madmadmadmadmad......etO...
.........................................................................................................

..............EWo WaN tE nEkE zAnImLjiVoStI..................ludludlud




NAJMASNIJI I NAJVECI HAMBURGER NA SVITU!!!!!!!!!!!

Fast food lanac znakovita imena "srčani udar"(Herat attack)
u americkoj saveznoj državi Arizoni pustio je u prodaju
NAJMASNIJI,NAJNEZDRAVIJI I NAJVEĆI hamburger
na svijetu.Četverostruki "Bypass",kako je službeno
ime owog hamburgera,pripravljen je od ogromne
kolićine govedine,3 vrste sira,slanine,luka,majoneze
i rajčica,a sadrži čak 8000 kalorija!!!!!!!!!njaminjaminjaminjami


UDALA SE ZA MRTVACA!!!!!!!!!

Indijka Tulsi Devipujak udala se za mrtvog
ljubavnika,s kojim nije uspjela sklopit brak
tijekon njegovog života.Mladoženja
Sanjay Dantania umro je od ozljeda izazvanih
padomu bunarludludlud,a kako Tulsi nije
mogla prebolheti njegovu smrt,odlucila je
vjencati se za mrtvaca.Par iz mjesta Gujarata
nije uspio ozakonit wezu zbog strogih pravila
lokalnog vijeća,koja zabranjuju mijesanje
pripadnika razlićitih kasta.Obiltelj mlade
odjenula je mladoženju u swećano odijelo i
održala obred na uređenoj pozornici!!!!!!!!!!


eTo LjuDi MOji.......WidiTE wI oWo.......ludludludlud
oWo saM pRePiSAlA iH nEkiH noViNa......
pA moŽdA sU i NeKi tO ViDiLi......ma bAsH mE bRiGa....

oWiN PuTeM pOzZzZzZZz-am:
mOju MaRu,SilU,blanKu i Swe KrAlJIcE Sa TrStEnIKa
KlARu,MiU,iVaNu,DoRiS,daLIu,mEliTu,GaBi,
MiKUliCa,bErTa.........IwOnu I mAteJu,
meNtAlKu,iWoNu ,kArLu,UnU,
saNJu,aNćI,NOrU,TWINSICU,.....i Swe KrAlJIcE sa BlAtInA.....
zRiNKu,BrUnU,maLU u StRkAmA,......

BRAJO....KolKO iH jE....................AJ aJ.............
pUsSsSsSsSsSsSsSsSssSSsSsSsSa..................mahmahmahmahmahmahmahmahmahmah

- 15:27 - Komentari (463) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0p!$ bŁj0g@=D

JiNk0wiii=D

.....xxx.....