< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta iz dana u dan...
evo napokon da sam i ja napravila blog naughty
pa evo i par rijeci o meni:zovem se Martina wave
idem u XI. Gimnaziju,1.b razred
rođena sam 15.10.1991.
po horoskopu sam vagica naughty

Linkovi

jos par rijeci...trenutno imam deckayes
kojeg volim najvise na svijetu
super frendice koje obozavam kiss
i tako...ne znam sta da vise pisem..zijev

Volim/Ne volim
Ovaj box sam napravila po uzoru na mog coki piicekazujo
Volim:frendice(one mi fakat puno znace..)
deckasmijeh
obitelj(iako se ponekad gadno posvadam)
glazbu(jednostavno je obozavam,)
-slušam cajke i iako se to nekima gadi,mislim da svatko ima svoj ukus i da to treba postivati

Ne volim:ŠKOLU MRZIM JE!!!!!!!!!mad
-ali da je nema ne bih upoznala toliko super osoba..
ne volim puuno toga jest..oni koji me poznaju znat ce o cemu pricam naughty
dvolicne osobe koje te iza leđa ogovaraju i ne znam sta rade,a prave se da su ti frendovi..bang
evo i to je to..uff sta sam zanimljiva bang

srijeda, 14.02.2007.

I AM BACK ;)

Zaboravih reci da je ovaj prosli postic posvecen mome najdrazem i najljepsem MUCEKU kiss
Mucek zna o kome se prica smijeh
MUCEK=IVA cerek
PS:znala sam ja da moram nesto zaboraviti... namcor
pozdrav svima cerek



| komentari (29) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.