Glitters,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Glitters,blog.dnevnik.hr/meetme" />

meet_me

petak, 18.11.2005.

Glitters

Glitters

Ljudi,posvađala sam se s onom tipicom koja mi je stalno lagala!
Rekla am joj da prizna, a ona je rekla da nema šta priznat pa sam se posvađala.
Sviđa joj se neki dečko pa sam ja cijeli dan samo zanjim trčala da ona buda ljubomorna(i bila je-pogotovo kad sam sjela pored njega-skoro su joj oči ispale)
Sad ću joj život zagorčat!Ona se meni počela rugati!Mogla je samo šutiti,pa bi ju pustila na miru-ali ne,glupača mora nešto reći!!!!!!!!
Sad nek trpi posljedice!
A oni koji idu u moju školu-neka se zna-ta tipica je Ema i zanima se za Antea!!!!!!!!!!

- 21:48 - Komentari (16) - Isprintaj - #