meet_me

srijeda, 16.11.2005.

*About everything*

Ovog mi je ljeto bilo zakon!Upoznala sam oko pedesetoro ljudi-a sa nekoliko sam se i sprijateljila...Samo mi je žao što se nisam zaljubila.Ali bude i to...
Evo vica:
Predsjedniku u čast!

Mi mislimo da je naš predsjednik pra-
vi domoljub,ali i iskusan li-
sac kakvog treba tražiti.Zaslužuje da ga pose-
bice hvalimo i bezrezervno u svemu podupi-
remo.Štoviše,ustanimo složno,odje-
nimo svečano ruho,poklonimo mu se smjerno i polju-
bimo ga iskrenim žarom i od srca.Neka nam vječno bu-
de vođa i neka nam najveći sin kojeg je ova zemlja
dala ostane.Dok njega imamo,imamo i najvećag ga-
ranta naše samobitnosti i opstojnosti našeg naro-
da.Podignimo mu zato veliki spomenik od dre-
vnog našeg kamena,da ponosno stoji dovje-
ka,kako bi svi znali kakvog predsjednika i mamo.

A SAD PROČITAJTE JOŠ JEDANPUT,ALI SVAKI DRUGI RED!!
Šta nije dobar?????

P.S.Thomase,mislim da znam tko si ti...Ti živiš na Stoji,jel da?

- 06:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #