meet_me

subota, 12.11.2005.

Samo za moje frendice-jedine i neponovljive...

Curke,jel čitate ovo?Jer ovo pišem za vas...
Petru i Eminu sam upoznala u vrtiću,i odmah smo si bile najbolje frendice.Uvijek bi stajale u kutu i crkavale od smijeha,rugali se svima i uvijek se zanimale za iste dečke...No onda je počela škola,pa su nas razdvojili...Emina i Petra su išle u ce razred,a ja u be...Tada sam upoznala Ivanu...Bile smo naj frendice-dogovarale i nosile smo sličnu odjeću,kupovale istu odjeću,furale smo s istim dečkima...Jedanput smo išle na izlet - te smo se tamo sprijateljile sa Sarom,Ivom i Teom...Tada je ravnateljici nešto puklo u glavi,pa je ce i be razred spojila...Sada u razred idem sa Sarom,Ivanom,Ivom,Teom i Petrom.Išla je i Emina s nama,ali se preselila,i sad je na Kaštanjeru.Nas sedmero smo još uvijek naj frendice,zajedno se smijemo,plačemo,proživljavamo ljubavi,sretne i nesretne,te ćemo zauvijek biti
BEST FRIENDS FOREVER

- 20:07 - Komentari (12) - Isprintaj - #