meet_me

četvrtak, 10.11.2005.

Welcome to my life...

Bok,opet ja.Imam jednu frendicu s kojom ne znam šta da radim.Ženska me full počela živcirati.Kad ju nešto zamolim da mi pomogne ona odmah kaže:"Ne,na,radi si sama!"Ali kad njoj nešto treba....A i izmišlja različite priče kako ona brije s nekim dečkima,misleći da ću ja to popušiti.Prije sam vjerovala svim tim pričama,ali su mi naše zajednčke frendice ispričale istinu...Ona je rekla da je brijala s nekim Igorom,i rekla je da furaju.Ja sam rekla da bih ga voljela upoznati i onda su oni iznenada prekinuli!!Onda mi je frendica ispričala istinu...Ona je bila susjeda od tog Igora i Igor joj je rekao da je ružna i da nikad ne bi bio s njom!Pa mi je onda lagala za nekog Thomasa,a Thomas mi je rekao istinu,pa onda Patrick...
Jel ja umišljam da mi laže ili šta????????????????????

- 13:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #