NK VARTEKS 97

04.04.2008., petak

Susretnu se dva bildera:
- Bok. Što radiš za praznike?
- Tricepse i trbuh.

Sjede dva miša u filmskom arhivu:
- Što jedeš?
- Vlak u snijegu.
- I jeli dobro?
- Knjiga je bila puno bolja.

Ivek se vraća kući a iz nosa mu curi krv
- Što se dogodilo? - Uplašeno vikne mama.
- Ma,kod nas je u školi danas bio mađioničar
i izvukao mi je novčić iz nosa.
- I nije te poslao lječniku?
- On mi nije ništa napravio, ali su moji kolege,
kada je otišao, počeli tražiti još novaca...

- Draga gdje je moj ručak?
kad gledam nebo,vidim tebe.
Kad gledam sunce,vidim tebe.
Kad gledam mjesec,vidim tebe.
Pa daj se makni više.


Osudili Muja,Njemca i Engleza na smrt
pa ih pitaju kako će da ih pogube.
kaže Njemac da njemu odsijeku glavu
jer je to brzo i neće osjetiti bol.
I sad namjestili oni njega da mu
odsijeku glavu,kad ono nešto zapne
i ne uspiu ga ubiti nego ga puste na slobodu.
Pitaju oni Engleza kako će on,a on kaže isto
da mu odsijeku glavu.I tako se i on namjesti
kad ono opet nešto zapne pa moraju i njega
pustiti na slobodu.Pitaju oni Muja kako će on.
A on kaže mene objesite kad vam to ne valja.
pisao bih još ali neda mi se pisat
- U Kuharici strana 253!

Lopov je optužen za
nelegalno posjedovanje
oružja. potkraj rasprave,
sudac pita:
- Ima li optuženi nešto u
svoju obranu?
- Da. Tenk u štali.

Ide Darth Vader u WC i kaže:
Šta je tu je ovdje moram bez
svijetlosnog mača



Maks pita tatu:što je gušter?
To je stvorenje koje ne trči,ali nemože ni stati.
Samo hvata sebe po podu.
Hvala sad znam:moja
sestra je gušter

evo nekih viceva:
na satu biologije učitelj pita ivicu:što znaš o rodama?-to su jako pametne ptice nestaju čim počne školska godina!
Dolazi zec u mesnicu i pita:imate li teleće noge?
-imam
-a imate li svinjske uši?
-imam
-onda izgledate jako glupo!




- 21:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (65)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

LJUDI ČUMSO
JE U ŠKOLI headbang

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis