< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

na ovome blogu ce te moci vdjet sve i svasta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
youtube.com
kateedizajn.blog.hr
gaduradzan.blog.hr
tinamitluka.blog.hr
sweetgrls5.blog.hr
kokosdesins.blog.hr
mallaglupachadizajn.blog.hr

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Tvoje plave oči na prozoru stoje,
što bih sve dala da su samo moje!!

Image Hosted by ImageShack.us


Nisi ni zamijetio,a srce si mi slomio.
Obećala sam da neću plakati,
ni zbog tebe ni zbog sebe.
Sada ipak gorke suze lijem,
no poslije ću svemu da se smijem!!

Image Hosted by ImageShack.us



U mom životu postoje trenuci kad mi toliko
nedoštaješ da te poželim izvaditi iz misli
i zagrliti te u stvarnosti.
Ovo je jedan takav trenutak!!


Image Hosted by ImageShack.us


Nemoj ga juriti,nećeš ga stići,
okreni leđa i sam će ti prići.

Image Hosted by ImageShack.us


Tvoje oči kao zvijezde na nebu-
kamo god išla,znam da će me uvijek pratiti!

Image Hosted by ImageShack.us


Nema vatre bez suhih drva,
ni ljubavi kao što je prva!!

Image Hosted by ImageShack.us


Život je kao šah-uvijek nam neki konji smetaju!

Image Hosted by ImageShack.us


Nisam pjesnik da pišem pjesme,niti vrijeme da boli brišem,
nisam dijete,nisam ni žena,
samo znam da sam zaljubljena!

Image Hosted by ImageShack.us


Život je lijep kad se živjeti zna,uzmi sve lijepo što život ti da!
Sreća je kratka i živi zbog nje,ne tražiš li previše,dobit ćeš sve!

Image Hosted by ImageShack.us


Bolje je sve izgubiti i imati tebe nego sve imati i izgubiti tebe!
Kad se tuga slomi i kad te srce zaboli,pročitaj poruku ovu i znat ćeš tko te iskreno voli!!

Image Hosted by ImageShack.us


I smrt će jednom doći po svoje, i Bog će biti svjedok za nas dvoje,
a tada,kad se otvori srce moje,u njemu će pisati:
za tebe je kucalo,maleno moje!!

Image Hosted by ImageShack.us


Mladost traje časak,ljepota je cvijet,al ljubav je dragulj što osvaja svijet!!

Image Hosted by ImageShack.us


Jedna pusa za oči koje me ne gledaju,
jedna za usne koje me ne ljube,
jedna pusa za tebe koji nisi kraj mene!

Image Hosted by ImageShack.us


Daljine razdvajaju ljude,zbog njih se tuguje i plače,
ali onomu tko doista voli daljine ništa ne znače!!

cool sms-ovi



Ako ti gorko zaplače oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti duša,
ako nemaš koga da te sluša,
ako ikad vrisneš u snu,nazovi me
Ja bit ću tu!!!


profesori, je l vam žao,
nitko od nas nije pao,
ov nam je zadnja šala...
od srca vam hvala!


1000 ljudi susresti, 100 ljudi
upoznati,10 ljudi zapamtiti,
1 dečka zavoljeti!!

Nikad, baš nikad
shvatiti neću zašto sam u tebi
tražila sreću. I nikad
baš nikad shatiti neću
zašto sam od svih budala
odabrala najveću.



...voli,živi,razbijaj i pleši
jer čovjek je rođen da gubi
i griješi.
Prokockaj dan,
ispijaj noći
jer jednom to
više nećeš moći!!!


Ti koji imaš najljepše oči. Neka vjetar ti nosi sve moje
riječi. Neka mjesec te ljubi umjesto mene. Ti sanjaj o
toploj zvjezdanoj noći, a ja ću sanjati tvoje oči.


Kada ti vidim u očima sjaj, kada se nasmiješ oko sebe
osjetim raj, a kada ugledam lice kao što je tvoje shvatim
da anđeli ipak postoje!!


Zbog tebe mirišu ruže, zbog tebe pjevaju ptice, zbog
tebe mi suze klize niz lice...Sada znam što je ljubav, zašto
srce boli...BOLI JER TEBE BESKRAJNO VOLI!!!!!!!


Doći ću ti noćas u san, na obraz ću ti staviti dlan, nježno
ću te milovat po licu, neću pustit suzu izdajicu, poljubit ću te
u snene oči i tiho nestati u noći.


Daleko si od očiju ali od srca nisi. Jedino što mi nedostaje
znaj ti si. Nisi zvijezda ni anđeo, ni Bog da te molim, ali si
osoba koju ludo i iskreno volim...


Želim da me jednom zagrliš, moje usne da poljubiš, moja
osjećanja da probudiš, želim da kraj mene dišeš, a ne samo
poruke da mi pišeš.


Pišem ovu slatku poruku, u ovom slatkom trenutku. U slatkom satu,
mojem slatkom zlatu. Imam slatku tremu jer se javljam
najslađem stvorenju!!!



Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj
i snivaj slatke snove i sanjaj me noći ove! Laku noć



Ostavljam te zauvijek -to ti malo lažem. Voljet ću te zauvijek-sad
istinu kažem. Budi sa mnom-nemoj da se šališ. Priznat ću ti nešto-sad
mi puno fališ.









Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


srijeda, 23.04.2008.

Pozdrav svima!!!!!!!!!

Bok!!! Evo ja vam se bas dugo nisam javljala,pa sam iskoristila priliku da vam se javim!!!sretan Inace kak ste mi vi?? Daj te mi malo salji te komentare!!!! Ako imate neke prijedloge za blog ili ako vam se nesto ne svida posaljite mi to putem komentara!!!!sretansada idem !!!Javim vam se kasnije ako budem imala neku ideju da va napisem!!!kisskisskisskisswavewavewave

|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.