K A I R O S

subota, 02.07.2005.

danas je 08 07 2005

definitivno nešto divlje i zbunjujuće u zraku
i tek sad navečer mogu prihvatiti što je u toku dana govorio, tvrdio
danas se jednostavno ne razumijemo
govorimo si u šiframa, govorimo si tako da se ne razumijemo
hoćeš kavu, nećeš kavu....ostala ja bez kave....
hoćeš ovo, nećeš ovo.....mislila sam ovo, ali ja te nisam razumio
e pa tako ni ja nisam shvatila da ti ideš u stan
tako ja nisam čula da si me pozvao na lubenicu
tako ja nisam ništ shvatila, čula niti poduzela
tako se ja sada bedasto osjećam
nazovi me pa ćeš čuti moj histeri smijeh
nadam se samo da će sutra biti drugačije i da ćemo pričati i čuti što si govorimo,
mislimo...nadam se.

- 20:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali