K A I R O S

petak, 08.07.2005.

zbunjena i ....

Kaj da kažem? Zbunio me totalka. Ma nije što je on mene
zbunio on je meni krugove zavrtio.
Toliko se smijao, ma slatko smijao...odmah me podsjetio
taj smijeh na jedan drugi smijeh...smijeh koji mi je
poznat....pravo dobro poznat.
I kad sam ga pitala zašto se toliko smiješ, čemu? on se još slađe počeo
smijati, pucao je od smijeha...
Ma full sam se glupo i jadno osjećala slušajući
ga takvog...mislim drago mi je da je sretan i
da se smije al da bar kaže ZAŠTO?
Ovako mi svašta pada na pamet....mašta brije 100 na sat....valjda on to
i želi....smiješno mu je kad se meni tako krugovi zavrte...smiješno mu je i zabavlja
ga full.....a ja.....ma bolje šutiti....
Nemam pojma čemu toliki slatki smijeh....zašto je odmah prihvatio da mi neće reći,
zašto tako lako prekinuo vezu, zašto?
A jesam i ja tuka što se time mučim....no tuka je još veća tuka bila pa ga je još par puta
nazvala, da utvrdi gradivo kolika je tuka....on joj je to lijepo svaki put objasnio ....naravno
uz novi nalet smijeha NARAVNO!
Tuka je postala još jadnija i s još većim krugovima u zraku....ma ošli krugovi preko neba...
mašta full i dalje radi...u svim smjerovima....a saznat valjda nikad neće čemu toliki smijeh?!?
Blento blentava, tuko tukasta scooliraj se i odi vježbat, izbaci se iz ovog surovog 'smiješnog'
svijeta i plovi po mirnim prostranstvima svemira.....
Povuci se i uživaj u samoći svemira.

- 20:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali