K A I R O S

četvrtak, 07.07.2005.

hmmm

DJELA DJELA DJELA
djela su jača od riječi
riječi prečesto izgovorene zaista mogu početi ličiti
na klišej
djela, djela će pokazati što zaista misliš
djela će pokazati da voliš
sitnice, učinjene sitnice
pokazat će ono što u stvarnosti je!
Mali znakovi pažnje, geste.....
Nije sve u riječima....i nije strašno ako netko i ne može
ih tako puno puta izreći ili uopće...možda bolje pokazuje nego izriče svoje
osjećaje....
Ne sudi po riječima.....baci oko i na djela!
Ja i dalje ograde svoje imam al ipak nekim djelima puno kažem....
nisam baš laka na riječima....takva sam!

- 14:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali