K A I R O S

ponedjeljak, 04.07.2005.

pauza

kako me je danas na pauzi strefio
kako me je prestrašio
kako mi je ozbiljno pristupio
i na nešto vrlo ozbiljno htio pripremiti
kako me je prestrašio
kako je ozbiljan bio
ne želim poreći da me nije bilo strah
ne želim poreći da sam očekivala najgore
ne želim poreći da me srce skoro napustilo
nekako...htjelo je iskočiti, otići
ne želim poreći frka me uhvatila
bio je ozbiljan i to me prestrašilo
bio je full ozbiljan
imao mi je nešto jako jako ozbiljno za reć
bio je jako jako ozbiljan
napokon rekao je
ostali smo živi
oboje
al sa nelagodom u glavi, u tijelu
apetit nam je nestao
žeđi je nestalo
samo nevjerica prisutna bila je
malo vremena prošlo je i lagano došli sebi smo
e da i mala slatka se pojavila
samo tak.....iz vedra neba
meni nesvojstveno naslonjena i dalje na dlan gledam u curu i kao da ju
ne vidim....ona nešto cvrkuće, on ju isto nekako na brzinu otkantava
nelagoda još kratko traje a onda polako isčezava
Image Hosted by ImageShack.us
računamo i usput crtamo cvijetiće
opuštamo se
vratio se apetit, vratila se žeđ
na kraju uz osmijeh razilazimo
osmijeh i cvijetići, olakšanje.....
eh cvijetići cvijetići

- 14:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali