K A I R O S

utorak, 07.06.2005.

valjda je to zbog...

Image Hosted by ImageShack.us
da li je to zbog vremena vani
ili nečeg ipak drugog
al činjenica je da ovih dana, ma jučer i danas,
kao da ne znam za šalu
sve me pogađa
opravdano ili ne ali boli me
iako znam i prihvaćam šalu na svoj račun
nekako mi to ne polazi za rukom ovih dana
sve shvaćam isuviše osobno i ozbiljno
čak me ni sugestije s druge strane ne smiruju
zato i jesam na rubu plača
zato me i je lako rasplakati
zato ti je to jučer i uspjelo
zato si i ostao možda malo zatećen
ne znam zašto al i danas se osjećam isto
možda čak i gore
nemam smisla za šalu, sve me užasno pogađa,
svi smsovi bili su ustvari mačevi koji su me probadali i okretali mi se u utrobi
i iako ti nije bilo do mog glasa moj se nije htio predati tišini
i iako znam da ti je muka od svega ovoga, od mene, ipak sve ovo pišem
i nadam se
čemu?
ponovnom susretu.

- 14:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali