K A I R O S

ponedjeljak, 06.06.2005.

moj buraz

moj buraz tak imam te rad!
ti si sad drugdje a opet smo full povezani
trkeljamo prek mobija k'o i uvijek a pogotovo sad kad smo kilometrima daleko
i vrtimo svoje krugove
ma ok, JA vrtim krugove koje si ti iz zezancije svoje zavrtio
nisam htjela password i dalje ga ne želim
zašto bih ja čitala tvoja dopisivanja s drugima
zašto mi želiš vrtiti krugove
zašto te to tako zabavlja
nemam pojma
ja ne želim te krugove
ne želim znati djelomične detalje
ne želim znati nikakve detalje
ne želim uopće išta znati....
ne mogu reći da me ne zanima
al kad vidim kako ta znatiženja na mene utječe
shvaćam da je ipak bolje ne biti upućena....
he he.....
buraz je skužio da sad po njemu pićim pa se odmah javio.....
kaže: nemoj pićiti po meni....pa htio sam da budeš upućena u sve.....nemoj pićiti!
ok buraz neću pićiti pa nisam to niti htjela....samo mi nije štošta jasno....he he
digni spiralu visoko i uhvatit ćeš sve krugove što se još visoko vrte!

...već ti je uspjelo pohvatati većinu krugova....

- 13:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali