K A I R O S

četvrtak, 30.06.2005.

KAKO BITI DOBAR

šta mislite zašto mi svoju djecu toliko volimo.. ?
ima jedna teorija koja tu ljubav svodi na nivo
biološkog održanja jedinkje, svako biće teži
tome da održi svoju lozu, naravno putem ge-
netskog koda itd.. i ustvari mi svoju djecu
prirodno i bezuvjetno volimo zbog toga ..
kroz njih mi nastavljamo dalje živjeti na planeti..

a zašto nam je to bitno..
možda nama i nije ali je prirodi itekako bitno,
pa priroda je i sexualnu privlačnost gajila
milionima godino isto u svrhu održanja nje same..
i zar nije onda normalno da nam je usadila
nagone: rađanja, sexa, straha, ...tj održanja..

čitao sam nedavno da je negdje rođena beba
koja ne osjeća bol, ona sama sebi jede prste i
grize jezik.. i imaju problema kako da je spase..

- 09:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali