K A I R O S

nedjelja, 26.06.2005.

Na poljima od snova, ne pušta se korijenje

danas nakon svađe mi se samo spavalo, pukla me depresija, i da ne bih spavao mam odlučim da ču ići na jarunsku plažu okupati se i sunčati a ako i zaspem ok.. nema veze .. nitko me neće pitati šta mi je i zašto sam tužan, i tako i napravi....i nakon sat vremena dobijem SMS od Ivane: da je tu i da se rola i da me traži, joj gubaaa.. burzo se obučem i nađem je .. i tako malo me vratila u normalu, vozili smo 2 kruga i onda jos išli na piće itd.. nekako me smirila.. bilo je guba, nisam je pitao hoćemo li i sutra ali imam osjećaj da hoćemo :-), nakon toga sam trebao ići do Jaske odnijeti neke stvari ali bilo je kasno pa rekoh idem vidjeti ima li koga isped Vienne pa idem doma... jos ispeglati stvari za sutra itd.. i čim sam došao nisam ni mislio sjediti ali Alen mi već navaljao 4 kugle sladoleda.. uf.. što ću - sjednem ;-) , nađem novine kad prilazi neka cura i pita: "D?" "Daaa?" (lagano se smrznem i pitam se tko je sad ova) i ona kaže "MB", joj skočim i počnem je grlit, kako mi je bilo drago, pa s njom i sestrom itd. sam proveo djetinjstvo, razmjenili smo brojeve itd... sutra se nadjemo na kavi ili već ćemo se naći, skužila je bila da sam se lagano smrzao, kad te neko zna onda te zna..... joj koliko mi je se odmah slika iz djetinjstva vratilo kako smo se igrali itd.. koliko uspomena, ona ima jagodice na obrazima, i njoj priznajem da se ljepše smije od mene.. ufff ajde neka.. i uvijek se puno smijala, čak joj priznajem da se smijala i više od mene.. i napokon sjednem da čitam novine kad odjednom pojavi se burke.. uze jedne novine.. Alen ga pita šta će piti a ja mu namigujem, bio je to znak da i mene pita.. ha ha ha.. smije se i burke.. i nisam ni rekao šta ću, Alen znao, donijeo mi kavu.. burke kao po običaju vraća svoju kavu i traži kraću, tamo pita tko mu je pravio kavu itd.. eh volim svog burketa.. i tako prolaze žene, a mi ih komentiramo.. eh.. dižem se , jer je već vrijeme da idem, i osjećam se tako dobro, ljudi tako je dobro kad tijelo trenirate svaki dan, dok hodam osjećam se tako lijepo, lijepo mi je u meni, uživam u svakom pokretu.. volim taj osjećaj snage i kondicije.. učini me cjelokupnog sretnim i laganim - i kad mi je teško.. BTGCN

- 21:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali