K A I R O S

subota, 25.06.2005.

obećanje

imam osjećaj da svatko sebi ipak priprema odstupnicu u slučaju neuspjeha...
jer bi bilo prebolno da ne uspije
a vrlo je očigledno da i neće (daj bože da sad trkeljam .. )
u ovom slučaju bih rekao daleko od očiju daleko od srca..
ne vidimo se, njoj je stalno muž pred
očima, roditelji, njen čudni moral itd..i to čini svoje... a ona ni ne kuži..
što više stvari odgađa to je u biti izvjesnije da će se trajno odgoditi..
jako mi je žao njonjo zbog toga ali i bolje tako ako ne želiš ne želim ni
ja bit s nekim tko baš i ne želi biti sa mnom..bilo bi to bolno.. za mene itd bla bla..
uf al' bacam patetiku, moglo bi se reći ali
..
imam njonjo to obećanje i ja ću ga se držati, prvi put da sam dobio kakvo-takvo obećanje,
i bit će ono za mene svetinja i izgurat ću sa radošću to do kraja godine.. e onda ako
ne bude ništa onda stvarno trebam biti najveći idiot na svijetu da nastavim ...
eto njonjo: volim te jako i vjerujem ti, i ne vjerujem ti .. ali moje srce te toliko
želi i voli da ću to zbog njega učiniti rado i čekat ću te.. šta mi znači još pola godine
ako se to ostvari... jako bih to htio ali nešto u meni mi govori, da niš od toga..
( PS: jako mi fališ i krivo mi je..)

- 23:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali