K A I R O S

petak, 24.06.2005.

suze su tražile utjehu

suze su tražile utjehu a dobile ujed zvijeri ... reče ona i osta živa!

poput djeteta koje plače kad mu ispadne sladoled,
ono je se poistovjetilo sa tim sladoledom i nj je cijeli svijet

moj se njonjo poistovijetio sa biciklom
i onda kada mu ne daju da vozi ona plače
moj se njonjo poistovijetio sa koncertom i
mrzi prigovore na njega
moj se njonjo poistovijetio sa nježnim riječima prma sebi
i kad ih ne izgovaram mam sam čudovište

moj je njonjo dijete koje još nije zagazilo ni u pubertet..
i što pubertet kasnije dođe to više boli,
njonjo ti si poput larve koja treba da izađe iz svoje kukuljice
i poleti kao leptir.. a leptir još uvijek ne kuži da je
transformacija okončana i da samo treba da izađe van...
i strah te je njonjo .. velik strah .. ali sorry ti si već
postala leptir.. i ne može te ošinuti bič ljubavi, života i slobode
a da trajno ne ostavi trag na tvojim rebrima njonjo ..
ti si već leptir i tvoja je priroda da letiš ...
hoćeš li plakati na zemlji i ostati bez pokušaja ili ćeš probati ...
probati probati, nego što .. onog trenutka kada jaka
bol slomi i posljednju membranu ti ćeš zaprhati
svojim krilima... nema ti drugog usuda .. a posljedice
će se brati samo kao posljedica vremena, tj čekanja..
a neminovno je da ćeš poletjeti ...
iz moje ruke.. to ti obećajem ...

- 11:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali