K A I R O S

petak, 24.06.2005.

zvijer

Z V I J E R !!!

ona me naziva zvijeri ...
njonji mi ne daju ni biciklom da se vozi po moru..
kaže tata je jaka osoba itd..
njonjo da bi se netko tko ima 30 god izborio za to
da se moze voziti biciklom,
potrebno je da bude samo osoba ...
ja ti to ne pušim, sorry, i što je najgore
mene ti takve stvari potresu i bole ...
kazes da nisi spavala .. nisam ni ja njonjo a tako mi
je trebao san, jer noć prije se nisam naspavao i
došao sam umoran nakon jaruna i duša mi je vapila
za snom, i baš sam bio završio tuširanje i legao i
tad si ti nazvala .... i toliko me je sve to izživciralo..
kako ti ne mogu dati ..
i ono najgore izgasila si mi mobitel .. pa što sam ja tebi
tvoja kanta za smeće i onda me samo izgasiš...
zar nije veća zvijer u tebi kad se tako ponašaš prema
nekome koga nazivaš bratom...

- 08:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali