K A I R O S

četvrtak, 23.06.2005.

VOLIM ...

Danas mi je najgori dan...Plačem, plačem, plačem.....
Što je najgore i ona možda plače....Zašto ona plače?
Pa ona bi trebao biti sretna, ide na more sa svojim toplim izabranikom.
I istovremeno zna da ja gledam za njom ..
Zašto plačeš?
Zašto mi tim suzama daješ nadu?
Ima li nade za nas?
Zašto me ostavljaš ako ti je tako teško?
Zar ne vidiš da me još uvijek voliš?
Zašto odlaziš?

Poslala mi neke sms-ove, kako joj je teško.... Što to znači??????
Ima li nade za nas?

Sinoć, nakon koncerta dobih SMSove od nje, nešto andjeo, obečanje, bla bla.... Nazvao bih da mi objasni (nisam imao ni impulasa), jer je to zvučalo kao neka poruka na nadgrobnom spomeniku. Naravno, ona nije tako mislila. Reći će da mi je poslala poruku jer je tako osjećala.... Rekao bih joj da mi više ne šalje takve poruke, ali opet.... Ja želi pročitati samo jednu jedinu poruku...Hoću li je ikad dobiti?
Kako ide ona pjesma....Nada, zadnji brod......

Stoka me jutros nazvala. Promukla, jedva priča, o priča kako ju je on uhvatio za struk i podigao. Ne kužim, kaže kako je plakala a doimala se veselo .
Pa nije valjda takvo govno da me nazove samo da se pohvali i da vidi je li ja još patim, hoću li žaliti i moliti.... ???
Ne znam. Neću valjda nikad ni znato.

Ali, ima jedna važna spoznaja.... Kad je zazvonio mob i kad sam vidio njem broj.....ništa, nula, praznina....nikakvo uzbuđenje, nikakva nervoza....i što je najvažnije, nikakva nada i na kraju, nikakva mala tuga..... Znači li to nešto? Znači li to nešto za mene? Je li počela faza prebolijevanja? Ne volim je više?
Ipak ima nade....ne za nas dvoje.... za mene... :)

Čak sam i na poslu bio malo veseo..... Veliki, ogroman korak za mene.... :))))

I pjevam - Te noći .. te noći .. kad umrem .. kada odem kad me ne bude..
Ona će znati kao sam se osjećao teka kad za 5 dana ovo pročita.. tad će već uveliko emocije koncerta, koji je održan na puni mjesec, proći ... i ja ću biti stabilniji.. i možda do tad i izbrišem ovaj post..

- 14:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali