K A I R O S

srijeda, 15.06.2005.

eh kad te netko pozna

ha ha kak je guba kad te netko tako dobro pozna
pa i u to svoje poznavanje tebe
na kraju ipak posumnja
ha ha kak je to guba
a tek kad počne bacati neke poveznice
između tebe i druge nepoznate osobe
a ti ga izbaciš iz stroja
pa on posumnja u poznavanje tebe
iako je do tad bio 100% siguran u sebe i svoju tezu.
Jer bila je to činjenica
a sad se pretvorila u možda
...
kako može biti opasno što te netko tako
dobro pozna
to zaista može biti opasno
ako je osoba koja te pozna kadra to zloupotrijebiti
zato buraz ja ti vjerujem
dok ti dajem da me upoznaješ tako dobro

- 14:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali