K A I R O S

petak, 10.06.2005.

nekako....

malo se glupo osjećam
sad ali i prije, na pauzi
buraz se navio....samo je trkeljao
možda nije trkeljao
možda je pričao
meni je bilo nevjerojatno
zato mi se i čini da je trkeljao
onda su došli drugi
njegovi prijatelji
i on je dobio krila
Image Hosted by ImageShack.us
a meni je bilo kako se pokrenuti
i krenuti dalje
otići jer kad se čovjek osjeća suvišnim
tako je najbolje
bolje sam otići nego se osjećati suvišnim
možda se nisam trebala tako osjećati
ali eto jesam
zato sam otišla...
glupo se osjećam
i sad se osjećam glupo i tužno
jer ne mogu pomoći
tražim načine i ideje kako pomoći
al s druge strane imam osjećaj živciranja i gnjeva,ljutnje zbog toga
možda opet griješim al tako mi se čini
i tako se i dalje osjećam glupo
glupo glupo glupo
i tužno...

- 14:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali