K A I R O S

srijeda, 25.05.2005.

oprosti

oprosti što sam zakasnila 15 minuta
oprosti što si protratio to vrijeme vozeći se naokolo na bikeu
oprosti što si zbog mene na mene na jogi bio ljut
oprosti što se nisi mogao skoncentrirati na vježbe
nego si pićio cijelo vrijeme po meni
oprosti što mi riječ nisi uputio
oprosti što se na kraju nismo sporazumjeli
onako u autima jer bi nam kruna koju nemamo pala s glave
da smo progovorili i rekli si u facu što nam je na srcu
oprosti što sam te kasnije zivkala a ti se javljao i ne javljao
oprosti što si mi 'morao' obećati da ćeš me kasnije nazvati a to mislio nisi
znam da je to bio način rješiti me se s telefona
oprosti što sam te navečer opet zivkala i živcirala
oprosti što sam ti poruke slala
oprosti na ovom postu
ne želim te prati
to mi nije bila namjera
ovaj post je moj OPROSTI tebi

odmori se
i lijepo spavaj
BTGCN
VT
pusta

- 21:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali