K A I R O S

četvrtak, 19.05.2005.

jutro bez...

nekome je jutro dobro započelo
nekome nije
netko se nečemu obradovao
netko i nije
netko je nekoga jutros probudio
netko to i nije htio
netko piči po smsovima
netko to ne može
zato piše ovaj post
iako zna da ga drugi čitati neće
netko je užasno povrijeđen
drugi ga razumije
al trenutno šuti
ne želi raspravljati
trbuh ga boli i žiga i dok ovo piše
tko zna što u smsovima buraz mu piše
da je dobro zna da nije
pa ih čitati ni ne želi
ako ne želiš na pauzu samnom buraz
onda me nazovi i to mi reci
rekla sam ti da sam li la
i zašto me sada napadaš
rekla sam ti i ipak si došao
rekla sam ti da mi tvoje zadirkivanje smeta
i ipak si me zezao
nisam se naljutila
al ti jesi
jutro je....
počelo tmurno.

- 07:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali