K A I R O S

srijeda, 18.05.2005.

danas kisi

danas mi je buraz za ručak
donio sejtan na luku napravljen
moram priznati a i rekla sam mu odmah
da mi je onaj jučer ipak bio finiji
no eto danas me prisilio jesti luk
inače ne bi bilo šanse da jedem luk
al ovako nisam mogla izbjeći
no znam da je to buraz učinio za moje dobro
he he....moram jesti zdravo...kao on!
eee a onda smo otišli kupiti si nešto da nam dan
bude ljepši
pa je buraz dobio hypo uru, potomak njegov dobio
vojni autić .....meni smo zaboravili nešto kupiti
pa smo onda svratili u Kraš i počastili se bitter čokoladom!
vani nas dočekao prolom oblaka i more ljudi.
Kasnije buraz javio na razgovoru za posao nikad čudnije nije bilo
ljudi ne znaju kakvog čovjeka trebaju, ne znaju reći što traže od njega,
svi zbunjeni, i moj buraz skup s njima.
buraz dalje javio da mu šalju neku opasnu poštu (javio mu prijatelj)
buraz je sav u strahu
al nemoj buraz, znam da ti je teško, razumijem da ti je teško
al imaj vjeru u svog Radu....nije on kikiriki čovjek
ipak ne radi bilo gdje
i stvarno tako mislim kad kažem da će ti pomoći al moraš
mu se javiti....ak hoćeš možemo ga danas navečer zajedno nazvati
reci i ja ću kupiti bon!
buraz osjećaš li zraku?!? jel'te spićila?
ok tak je i trebala :-)))

- 15:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali