K A I R O S

petak, 13.05.2005.

petak 13. !!!!

tko kaže da je petak 13 bezveze
tko kaže da to nije baksuzan dan
tko, tko je taj da ga upoznam....

ja stvarno nemam sreće sa playerima u autu
već su mi drugi put orobili auto radi cd mp3 player u njemu
već su mi drugi put u pola godine stranci plazili po autu
već drugi put u tako kratko vrijeme!
što reći nego gnjevno vikati
halo ljudi okanite me se!
halo ljudi pa ni meni ne padaju ti playeri sa neba
halo ljudi radite pa si sami zaradite
al nemojte na meni i mom autu više raditi!!!!
halo ljudi pa gdje vam je pamet da ne kažem poštenje
hej ljudi bježite od mene!

ma čak me danas ta provala u auto i nije toliko stresla
kao ona prva....uffff.....onda je bila panika, onda je bilo strašno
no preživjela sam i kupila si drugi player
ovo danas me nekako ostavilo žalosnu iz razloga što jučer nisam
iz auta izvadila masku playera i ponjela ju sa sobom u stan
žao mi je što ih nisam zeznula na taj način jer im nije uspjelo
odnjeti player...ostavili su mi ga ha ha

i onda se u meni javi hladna ja koja kaže: ma ne treba mi više nikakav
radio u autu, nek bude rupa...
no ipak kasnije pojavi se i onda druga ja koja kaže: a ne ne, sad kupujem i opet
novi player al ovaj put i alarm stavljam u auto pa nek cijeli kvart čuje kad mi se netko
mota oko auta.....

mislim, šta još reći? osim
PETAK je 13 !!!!

- 12:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali