K A I R O S

petak, 06.05.2005.

uff dolazi

Image Hosted by ImageShack.us
vikend nam dolazi
što li nam novog donosi
buraz dragi ne daj da te spuca
i ja ću se protiv toga boriti
nemojmo pokleknuti
kad nas pićiti počne sjetimo se jedan drugoga
i Garfielda koji nam pomoći hoće
volim te i toga se sjeti
nemoj u to sumnjati
kad ti krugovi krenu
Image Hosted by ImageShack.us
sjeti se mojih spirala i na njih se zakači
i bit ćemo zajedno
sjeti se da te mrziti ne mogu
sjeti se da odvratan mi nikada ne možeš biti
sjeti se da ova krava te voli
sjeti se tuce minuta
sjeti se frčkavog čuperka
sjeti se buraz da
Image Hosted by ImageShack.us
ja te volim

- 15:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali