K A I R O S

utorak, 03.05.2005.

hej :-)

ma neću ovaj dan završiti ružno
buraz pići nas oboje stare stvari
al ne ćemo im se predati
ma ja to ne želim
:-)
neću da me boli
želim se smijati
želim se smijati
Image Hosted by ImageShack.us
želim da me opet 'pročitaš' na pauzi
ili drugdje
želim da me opet 'pročitaš' !
fakat kako ti to uspijeva?
nikako da mi to objasniš
počneš i onda se u žiVOtiiiNJU pretvoriš
ups pardon pretvorimo he he
drago moje tuce špekavo
osmijeh na lice nabaci
mam!

pusta gutajuća
od blesave krave
koja glupo muče
al dobro pa ju ne čuješ
VTFJ

- 17:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali