K A I R O S

ponedjeljak, 02.05.2005.

e buraz buraz

kako da se ljutim i kad bih se trebala
kako da se ljutim dok on se zezajući me zabavlja
kako da mu objasnim što mi time čini
kako da mu objasnim što mi po glavi blesavoj pići
kako da mu do znanja dam
da malo uspori
hej buraz krugovi moji i spirale
raznjet će me
Image Hosted by ImageShack.us
pa kome ćeš se onda slatko smijeati
dok ćeš ga tako lijepo zadirkivati?
'nevidljivi blog'?!?
ma koga ti to buraz muljaš
mene naravno
i opet i samo mene
a moja lijeva strana mozga nikako
da počne raditi...
zato ti to buraz meni i radiš jer
si samnom siguran...
Image Hosted by ImageShack.us
kod mene piće samo krugovi i spirale....
pih

- 11:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali