K A I R O S

četvrtak, 28.04.2005.

yoga tj. yoga nidra nenamjerna

krene opuštanje i ide tako po tijelu
redom krenu i misli i probudi me krkljanje u grlu
i tako 4 puta sam zaspivao i budio se
i to me je jako osvježilo
ali moram priznati da je san uvijek dolazio dok
sam sa sviješću bio na desnoj strani tijela
tj bliže burazu
ej ma znao sam svaki put da zajedno spavamo
i tad sam prestao sa opuštanjem već sam se
skoncentrirao da me san ne uvuče
i prvi put skužim, trznem se i okrenem
prema burazu
a na njoj blažena mirna faca
spokojna
spava
ha ha ha
i cijelo rastezanje ona spava
volim je jako
ali fakat jako

- 16:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali