K A I R O S

utorak, 26.04.2005.

kako se samo smijao.... :-)

dakle što reći...
prvo mi je maštu razbucao
cijelu ju je u pogon stavio
a onda kad je skužio princip njezinog rada
dao si je truda i totalno ju razbuktao
na kraju je u šoku ostao jer nije mogao niti zamisliti
koliko daleko moja mašta otići može i ide...

rekao mi je:
e koji krugovi i spirale u glavi, nije tebi lako,luda li si....

ha ha
više nisam 'blago retardirana'
sad sam LUDA ha ha
sa Rubbyem me usporedio
ne ljutim se, čovjek mi je drag
mislim Rubby my men
ha ha vežu me uz njega lijepe i drage uspomene

al kako se smijao
puknut je htio
vrat mu od smijeha pocrvenio
a tek lice
kao paprika je bilo
ma sav je bio sladak
kao čokolada sa lješnjacima
ha ha
al otkrio me otkrio
kaže sad je dosta toga o meni shvatio
skužio je moje krugove i spirale
možda me sad i bar malo bolje razumiije
ha ha
moji krugovi i spirale
kaže:
...'joj slatki krugovi koji sami sebe održavaju,
odmetnu se od tvorca i vrludaju
'...
hmmmmm......moji krugovi i spirale......

- 15:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali