K A I R O S

petak, 22.04.2005.

otkriće...

ha ha otkrila sam nešto
ha ha to sad više nije niti važno
ha ha ipak me smotao
ha ha otkrila sam otkrila
što mi kazati nije htio
ha ha otkrila sam otkrila
malo mi je i krivo
bolje da sam slutila
al nikad potvrdu dobila
no eto sad sam ipak otkrila
i to sasvim slučajno
za tim išla nisam
al eto valjda je tako moralo biti
i to mi se samo otkriti
ha ha otkrila sam
OTKRILA

sad će se pitati: ma što si otkrila?
a ja ću reći možda ću ti u određenom trenutku
u suzama i to reći
možda
a možda ni tada!

OTKRILA SAM!

- 16:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali