K A I R O S

četvrtak, 21.04.2005.

sutra

...sutra opet se pojavi
sa iskrom života mi je javi...

ha ha sutra?
sa iskrom života?
ha ha.......
što reći zvah x puta al on je sudac
on odlučuje javiti se ili ne
on odlučuje da to bude sutra a ne danas, sad
jer on se danas već pozdravio
on je rekao doviđenja
on je rekao sutra
on je rekao sa iskrom života
on će odlučiti ima li je sutra ili ne
on će odlučiti kome se javiti i kada želi
on će odlučiti
a zujavica će zujati nastaviti
glavom o zid lupati
i valjda i opet ništa upućenog joj shvatiti
glupačo zujava zar ti nije dosta
zar si slijepa pa znakove ne prepoznaješ
što ti još reći treba
pa time što ti se ne javlja sve je rekao
odbi muho glupa
.....sutra opet se pojavi
sa iskrom života mi je javi....
on je sudac
on će odlučiti
kome se javiti i kada želi
ON

- 17:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali