K A I R O S

četvrtak, 21.04.2005.

kazu

KAŽU:
razgovarate kad više niste u miru sa svojim mislima;
i kad više ne možete izdržati u samoći srca, živite na
svojim usnama, a glasnost biva zabava i razbribriga
i u mnogom vašem razgovoru mišljenje je napol ubijeno
jer, misao je ptica prostora, i u krletki riječi može doista
raširiti krila, ali ne može letjeti...

Kažu: reci bez celofana
kažu: reci da jasno čujem
kažu: skupi hrabrost i reci
kažem:
evo probat ću....probat ću ispričati jučer....
jučer je na jogi meni bilo super....dosta se pričalo...i prije i u toku....
bilo mi je neobično ali zanimljivo
imala sam volju i snagu, želju da napravim
imala sam osjećaj da me zavodi
slao je neke čudne signale
ako sam si ih dobro protumačila onda me je zavodio....
pasalo mi je ali i oduzimalo koncentraciju
padala sam, druge time zabavljala
ma odlično....nek se smiju....i meni je bilo smiješno....
i opet samo se meni to događalo...ha ha
nakon joge mrtvilo....odsutnost....
ma sve po starom poznatom scenariju....
oko ponoći novi val bijesa izazvah kod K.
moja volja i želja za vježbanjem nije stala na jogi
moja volja i htjenje se produžilo
moram samo bar malo izvježbati to svoje padanje
kako se održati a ne pasti?
u mraku sobe na podu puštam volji da radi svoje
uživam u mraku, samoći, ali i uspjehu
i tad počinje....počinje se kotrljati prema meni
bijes...tuđa bijes....
kako? zar mi nije dosta? zar nisam već dovoljno odvježbala?
bla bla bla....
i kako objasniti nekome tko ne čuje
nekome tko ne želi čuti a kamoli tek pokušati shvatiti
kako?
tako da prvo šutiš i pustiš da se čovjek ispuca a onda
ga samo poklopiš onime što ti u tom trenutku dođe na usta....
tebe ustvari iritira sve ali baš sve što ja radim!
iritira? da li je to bila prava riječ?
ne znam ali to sam rekla i zatvorila oči....
ujutro tajac...tišina....
ujutro i u autu tajac....tišina....
i samo jedan ciničan i rekla bih živčan sms:
DJ DJ DJ DJ :-) :-) :-) ;-) ?!?

kažu: reci glasno da te čuju
kažem: nemam kome
kažem: kad i kažem ne čuju me
kažem: kad i kažem ne razumiju me
kažem: šutnja je zakon
kažem a ne mislim tako

- 11:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali