K A I R O S

četvrtak, 21.04.2005.

nema veze s tobom

a razumjes li ti sebe
a sto to volis ?
be beee..
da ne bi mi smjelo smetati,
kad bi znao sto je to sto ti volis ?
istina je da vidim tvoju srecu i ne razumjem njene korijene
da ne bi mi smjelo smetati,
zato mi reci sto to volis ?
mir mir mir
neka sunce izadje
ludska glupost je neogranicena
misli vrludaju
zaustavi misli
ne trazim od tebe nista
doli iskrenosti
precutnost je tvoja iskrenost
gdje je tu sreca i zadovoljstvo
i u ovom postu ispod puno toga je precutilo se i umotalo
u celofan opcenitosti i izgubilo
konkretni sjaj, kako onda razumijeti
sto misli pisac taj i na koga mam
budi konketniji pisce, nemoj brisati imena
tek tada ce neke rijeci biti cinjenice gole
nije bitno sto se s tobom htjelo postici na zemlji
nije vjerojatno nista
vec si ti htjela nesto
i molila za to i vjerovala
i vjerojatno zaboravila
kao i svi mi mnogi
nije to grijeh, niti si ti grijesna
niti ti ja zamjeram vec samo pohlepa moja
i jasno je da je to moj problem
zato ti se i nemam potrebe javiti
ovo sto je trenutno u meni
nema ama bas nikakve veze s tobom
i opet cu ti reci
nemam zamjerki na tebe
nema ama bas nikakve veze s tobom
nema veze s tobom
nema
ceeee vitamin

- 10:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali