K A I R O S

četvrtak, 21.04.2005.

ne razumijem

ne razumijem kako me nitko ne razumije
ne razumijem kako ne vidi što volim
ne razumijem kako mu to može smetati
ne razumiijem kako se mojoj sreći ne može samnom radovati
ne razumijem zašto mu smeta
ne razumijem zašto ne može mirno svoje nezadovoljstvo izreći
ne razumijem
ma ne razumijem ja još mnogo toga
ne razumijem ljude koji me ne shvaćaju
ne razumiijem da drugo mišljenje ne prihvaćaju
ma ne moraju se složiti s njim al dozvolite da drugi
drugačije misle.....
ma nek me zovu 'blago retardiranom' dušom
ma nek me zovu kako im volja
možda će onda biti sretni i zadovoljni
nek me uspoređuju s čim ili kim god im volja
ne razumijem ja ljude i to je činjenica gola
ma ustvari ne razumijem ja ni misiju svoju na ovom svijetu
što se samnom htjelo na Zemlji ovoj postići
što?
ne razumijem jer čega god se dotaknem
ne valja....
treba ovako ili onako ali svakako ne onako kako ti to činiš
ne razumijem što činiti, kako misliti, kako funkcionirati
ne razumijem kako nekome ugoditi
a sebi ne naštetiti
ne razumijem

- 10:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali