K A I R O S

četvrtak, 21.04.2005.

predajem se ...

Predajem se

Ljepotice Svijeta. Boginjo smrtnika i besmrtnika.
Predajem se.
dovoljno sam dugo bio svoj
svo imanje moje
sve potrebe lazne
sav znacaj ludi
lude lude libidozne
i ime i djeca
i muskarac i zena
policija
nacija
civilizacija
kultura
Zivota kastracija
predajem se
Zelim biti Tvoj

Nocas zaustavljam tocak zivota svog
tako sam mali
tako sam sam
i slab i nemocan
citav sam zivot gradio sebe
umoran
sad zovem Tebe
razgradi me
raskidaj tijelo medvijedje
rastrgaj kavez taj sto
od svijetlosti me dijeli

Ja spremam sam da mrem
ja spreman sam da nemam vise Ja
i smrt da ljubim i da grlim
svaku cijenu placam
da puzim da sluzim
u svakom ponizenju da Te slavim
od ljudi zadnji
za ljude prvi
mrzak uljez svugdje, izopcenik, gad
buntovnik i orkan, kataklizma Bozja
kometa smrti
za Istinu cu Tvoju
poginuti ako treba
samo daj
skini veo
da Ti vidim lice

Odstrijeljen mozak i srce i brak
zrtva je laka
smo daj
skini veo
da Ti vidim liceđda ne budem vise svoj
da ne budem nikad vise svoj

- 08:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali