K A I R O S

ponedjeljak, 18.04.2005.

na rogove


MOJA krava suze roni
moju kravu trbuh boli
klimaju joj se noge
ili tlo baš
teško je njoj sad, znaš !
nije krava od tih muka
osmjeh joj nestao sa lica
zivot joj na krizanje stigao
sto napraviti sad
kravo svejedno je
sto god ti napravila
sve se vec desilo prije
sudbina
zato kravo mukni
i pogledaj zelenu livadu
koja ceka bas na ...
depresija tjednima duboko u
njoj cvili
i sad ta depresija polako i
u nj žilama mili
truje moju kravu
ni kad je pogladim po glavi
ona to više ne kuži
ni jezik njen okus
ne osjeća
kravo gdje je nestala sreća
ma ti osmjeh nabaci
i ne mrzi sebe
kravo divno biće ti si
i muka i bol samo oplemenit će te
hej kravo hej kravo
muka ili muuuukkkaaa
muuuuuuuuu
ma mahni radosno repom
i K i M na rogove nabodi
zivot je tezak i lijep
idi dalje i ne osvrci se
idi dalje suncu u zagrljaj
kravo mukni zelenoj
djetelini sa cetri lista
ne tjeraj srecu od sebe
tezinom svojom
kravo volim te jako...

- 10:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali