K A I R O S

četvrtak, 14.04.2005.

tuzno...ali...

danas je nekakav tužan dan....
iako vani sunce proviruje i kiša više ne pada
ipak se nekako osjećam tužno
možda je to posljedica jučerašnjeg
ne podržavnja moje želje za slikanjem
a da znate meni je uspjelo
ja sam jučer oko ponoći završila svoju
prvu sliku....
gledala sam u onu koju je buraz na 'kistao'
i uspjelo mi je dovršiti moju
i ne odustati na prvom neuspjehu
potezanja kista u željenom pravcu
uspjelo mi je pobijediti razočaranost
u neuspijeh izvlačenja ravne linije
uspjelo mi je pobijediti razočaranost
u neuspijehu crtanja ljudi....njihovih tijela i glava
uspjelo mi je pobijediti razočaranost
u neuspijehu stvaranja željene boje
sve mi je to uspjelo
zato sam ponosna na sebe
i zato danas kao rezultat svog uspjeha
imam svoju prvu sliku!
moja slika za razliku od Lipovca i mog buraza
ima dodano nešto samo moje
ima dva galeba
dvije ptice
dvije ptice koje slobodno lete
dvije ptice koje zajedno lete
dvije ptice kao dva simbola
ljubavi i slobode.....
slobode u ljubavi.....
dvije ptice.
Ja imam svoju sliku!
ali i tugu zbog ne razumijevanja
tugu zbog ne razumijevanja mene.
Ali ja imam svoju sliku!
svoj uspijeh
svoje zadovoljstvo zbog toga
Ja imam svoju sliku!

- 12:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali