K A I R O S

srijeda, 13.04.2005.

meditacija....

nevjerojatno ali istinito
danas na tom našem oproštajnom?!??!
ma ne želim to tako zvati niti tu riječ uopće ovdje spominjati
susretu, ma zajedničkoj nam kavi i druženju?!? pa družili smo se!
nešto se ipak dogodilo
i pored opravdavanja, rasprave, priče, govora, monologa i upadanja u riječ
dogodilo se ipak nešto što bi trebalo sve to staviti u drugi plan
ja sam osjetila al pitat nisam mogla
no kasnije sam ipak saznala da to je to
dogodila nam se LJUBAVNA MEDITACIJA
tako se to zove!
bilo mi je obećano da ću jednom to doživjeti
da ćemo probati to uspostaviti
i eto danas se to obećanje slučajno dogodilo
ja sebi odajem veće priznanje zbog toga
jer bez mene ne bi bilo ničega
pa naravno da je za to potrebno dvoje
ali dvoje koje se vole
koji uspiju to i kroz ovo pokazati
pa zar nije znakovito
činjenica
da mi je to baš danas uspjelo?!?!?!
zar nije to znakovito?
zar nije?????
zar sam samo ja tako glupa da u tu znakovitost vjerujem
zar samo mene ona u srce bode
zar samo mene?????????
ja sam presretna zbog nje
i uvijek će ostati prisutan taj osjećaj tamo gdje mu je mjesto
u mom srcu zajedno sa slatkim stvorom
što dok čita ovo ni u što od ovoga ne vjeruje!
nema veze sada slobodno zborim
i ne bojim se kako ćeš to protumačiti
jer ja svoje znam i ti mi to ne možeš oduzeti
ti mi ne možeš sjećanja i osjećaje ubiti........
to je isključivo na meni
a ja to ne želim
ti za svoje odluči sam
ustvari već si odlučio....nažalost!
al to je tvoj izbor.....

- 01:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali