K A I R O S

srijeda, 13.04.2005.

sto reci....

što da vam kažem na kraju ovog dana
da više o kravi i konju nećete čitati
sad će se drugačije zvati
jer veza je pukla
njiha ju je ugušio
ustvari krava ga je veličinom svojom ugušila
a mislili ste cijelo vrijeme kako je samo konj velik
hoćemo li se sad zvati hypo i njonjo
ne znam da li smijem
hoćemo li se burazima zvati
i opet ne znam da li smijem
danas je bilo stresno
i kako je moj supatnik rekao
u principu gotovo je!
ja ne želim na to pristati
ja se želim za bar dijelić boriti
ja ne želim sve zaboraviti
nisam dobra al
se trudim ne biti zloćesta
ne želim napadati jer sam
svjesna da sam u biti ja svemu kriva
ja sam ta koja potez pravi i ispravan povući mogu
i što od mene se očekuje
ja sam ta!

- 01:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali