K A I R O S

ponedjeljak, 11.04.2005.

zanima me....

ma usudih se pitat i zato ta slika!

ono što me nakon cijelog tog
razgovora u šetnji oko jezera
zanima je...
kako si me konju branio?
jesi li uopće?
ili ti je bio dovoljan njezin odgovor ZATO
na tvoje pitanje ZAŠTO.
to me konju zaista zanima
zanima me taj dio kakav je bio
zanima me da li ti je kakvo drugo pitanje na
tu temu (moja malenkost tu imenom više nije bitna)
na pamet palo pa si pitao
zanima me reakcija gosta na malog tvog potomka
zanima me reakcija gosta na postojanje bilo koga tebi dragog
tko bi mu zasmetati u bilo kojem trenutku mogao
zanima me idete li skupa na druženje od petka do nedjelje večer
zanima me još puno toga al
možda nemam pravo pitati
i saznati......
eto konju puno me toga zanima
možda je to zbog vremena
jer vani kiša pada
vani nebo plače
vani se smračilo
svi čekamo......
čekamo čekamo
što?
pojma nemam...možda neku življiju pjesmu na radiu....
ma tako mi došlo pa prsti napisali.....

muuuuu
btw pozicioniraj se na sliku!

- 16:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali