K A I R O S

ponedjeljak, 11.04.2005.

al me dig'o .......

kako me danas ujutro konj dig'o
na foru da je sa gostom u vezu ušao
i to je tako lukavo smislio a ustvari me samo testirao
ne znam odkud meni to pitanje
al konj mi na njega potvrdan odgovor dade
i mam ga ja nazovem
da mišljenje svoje o svemu tome dadem
i ustvari je tokom cijelog razgovora konj samo šutio
pa je tako ispalo da mukava krava monolog drži

cijelo vrijeme monologa krava nije osjećala buru
kao što je to prije znala
bilo joj je to jako čudno
al nije imala vremena na to obraćati pažnju
jer je toliko toga htjela reći
i na kraju se sve mukavo svelo na
tugu što je konj od svih na svijetu baš ovog
gosta sebi za družicu izabrao
zašto ovog gosta kad o njemu
dosta crno razmišlja
zašto ovog gosta
kojeg se krava boji dosta
da ne kažem neki jači izraz
jer krava je iskrena pa prizna
gostu opak si igrač i ja ti nisam ni do gležnjeva
a s konjem u rukama
pokosili bi mukavicu do idućeg života.

nikad se ja s tobom ne bih u neki konflikt uvukla
jer bi to onda značilo da trčati bih brzo i maglovito morala
a ja ti gostu nisam za te fore
ja se rađe maknem pa te tako možda u gnjev nagnam
i vjerojatno bih onda kojekakve tvoje komentare dobila
al trudila se ne bih saznati ih jer
tvoje mišljenje o sebi već saznah.

eto konju mili
kravu si jutros dig'o
no krava je bila toliko tužna
da joj je još neko vrijeme trebalo
da shvati o čemu je riječ
al neka.......ak je tebi tako lakše ....neka

al daj drugi put.....nađi nekog malo manje opasnog gosta.

muuuuu

- 12:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali