K A I R O S

petak, 08.04.2005.

danas...petak ludnica

hej ljudi
koja je danas ludnica u zraku
fakat je nešto divlje u zraku
cijeli dan pišemo konj i ja
odgovor bijesnom gostu
ma izmučio me gost
osjećam se kao da sam orala zemlju
onak nabacili mi naramak na vrat
pa ti kravo ori
konj je uskakao tu i tamo pomoći
al uglavnom se sve svelo na moje oranje
i sad ostalo čekati
čekati reakciju gosta....bijesnog ogorčenog gosta
a u stvari nije trebalo tako biti
da je gost bio iole kulturnijeg riječnika
ništa od ovog pisma ne bi bilo
no sad se sve zakuhalo
pa da vidimo što će na kraju
iz svega toga ispasti

ak u ponedjeljak ne vidite niti jedan kravlji post
onda se opaki gost prek vikenda dočepao krave
i tko zna što joj je učinio
btw već danas kišem i glava me lagano boli
a konj mi je rekao da možda gost na daljinu
fercera negativno prema meni
ideš miki na te fore.....uuuuuu....muuuuu

morat ću spavati u crvenim rukavicama
i otvorenim očima
tko zna što je sve gost kadar učiniti
ma ne bojim se ja za konja
on je velik i okrugao
gost će se od njega odbiti ak ga napadne s prijeda
al ja sam manjeg špeka oko trbuha
mene bi mogao zalijepiti za zid
he he

muuuu
odoh s posla pjevajući
tko se boji gosta još
tri za groš
tri za groš
gosta se ne bojim ja
tra la la la la la

- 17:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali