K A I R O S

srijeda, 30.03.2005.

kako ti volja

konj joj je rekao
'onda frendovi budimo'
gostu se to sviđalo nije
pa je konju nož u trbuh zabost probao
hajde konju pusti me na miru
kad to kažem tako to i mislim
boli me k za tebe i spike tvoje o zdravom životu
tko još danas tako živi
zaboravi me, pusti, bježi
pa koliko takvih konja u svijetu uopće preživi
jedan ili još koji
i kud baš mene da takav pogodi
ma ja ti konju tako super živim
malo pijem malo uživam
volim ljude
a posebno neke vrste
ni druga mi mrska nije
al pustit ćemo to da s vremenom još sazrije
eto konju odluči sam
kako ti volja
frendovi ili nova patnja tvoja!?!?!

- 14:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali