K A I R O S

petak, 25.03.2005.

kravina zamolba

vjeruj mi ...

krava konja nešto zamolit želi
da koliko god super si sa gostom nekim bio
stranicu ovu nikada mu otkriti ne bude htio
krava moli konja
da usliši želju ovu njenu
i da ovo ostane samo njihova tajna
bit će im ljubav njihova vjeruje tada trajna
molim te konju
gostu o meni više ne pričaj
imate drugih tema
zašto se onda na kravu ovu vraćat
i dalje ju traćat
pričajte o vama,
tko se koga ili čega boji
i kako se onda toga oslobodit
pričajte o izletima na koje mislite zajedno ići
pustite kravu da se s time sama tužno bori
pričajte o zdravlju
kako se živi
pijte čajeve ili kave
i s vremenom odite na spavanje
jer jutro će brzo doći
a onda je kasno zatvarati oči
jer vremena više nema
trebali ste prije na to misliti
sad je kasno
treba se upregnuti
i dan novi odraditi
i nešto korisno napraviti....

krava konja moli
zadrži ovo samo za sebe i
svoju kravu....

molim te, molim

muuuuuuuuu

- 10:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali