K A I R O S

četvrtak, 17.03.2005.

ASANE

radim asane i nesto se razmisljam
radim njen tzv. "fejvorit" asanu
tu sam asanu oduvijek volio raditi
ali nikad tako nekako na silu
kako nas "tjera" i uci ona -tj. T.
I sve mi se cini da doma ne radim
sve te asane za svoju dusu, da bi
brzo prestao ici na grupu, tamo mi
je sve te previse na silu, pa zasto
bi ja svako malo nakon nje dobio
upalu i prije sto je bio slucaj
svako malo me nesto ukoci ..
(i sad imam upalu od jucer )
hmmm mozda grijesim ali ipak mislim
da ne, i prije sam radio asane i
povukao na desetke studenata, svojih
prijatelja da pocnu raditi i oni,
znaci da su oni vidjeli da to kod
mene radi, i prije sam se molio bogu
da nikad ne prestanem raditi asane a
sad je sve to nekako drugacije,
mislim drugacija je njena prezentacija
toga svega, njonjo ako ikad budemo
zajedno vidjet ces kako ce ti se
asane uvuci pod kozu i ima tu istine
da se jedva ceka jutro pa da se sve
to napravi jer onda kao da si raketa
u biti mi se probudimo ali tek kad
napravis asane se zbilja probudis...
volim te the best

- 08:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali