K A I R O S

ponedjeljak, 14.03.2005.

JEDAN EMAIL

tako njeznu dusu mozes hraniti
samo poezijom, samo svjezinom zivota,
samo ljubavlju njeznijom i od nje same.
kako zatvoriti takvu pticu u kavez
jasno je da nece vise pjevati
mozda vise nece znati ni izaci
dajte joj da gleda zvijezde
pustite je da se utrkiva sa vjetrom,
sa Kairusom cak i bit ce sretna
ni ja je ne bih smio vise zeljeti, ali kako
njonjo svi smo ili od papira ili od ljubavi
kad dotaknes smisao zivota,
stalno se sve mijenja, i ni u cemu vise
nema sigurnosti, veliki je to blagoslov
i muka, njonjo samo je jedna poruka,
ne smijes se ogrijesiti o ljubav,
zajebat ces si zivot samo tako,
nema to veze sa sudbinom,
neki dogadjaji se dese, nase je samo to
sto cemo uciniti sa vremenom koje
nam je ostalo...
jasno je da nikad neces biti moja
a trebala bi
jasno je da si se vjencala u crkvi
i to nije u kontradikciji, neka si
ljubav sve to pomiri a ti reci sta hoces
poput mog bivseg sefa:
iz kojeg si ti socijalizma dosao

- 14:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali